Automobilky si užívají nezvykle dlouhé šňůry růstu prodejů nových aut v Evropě. I přes mírné zpomalení roste jejich odbyt už téměř tři roky v kuse. Polepšili si i tuzemští výrobci vozidel.
Chcete tip na supervýhodný nákup, díky kterému ušetříte tisíce korun? Máte ho tady! Vyberte si v e-shopu MT nábytek nové vybavení do bytu, domu i zahrady se slevami až 67 % a za jeho dovezení nezaplatíte ani korunu navíc. Přijedou...
Infinity, luxusní odnož japonské automobilky Nissan, plánuje v příštích pěti letech uvést na čínském trhu pět nových modelů. Firma ústy předsedy společnosti Rolanda Kruegera dále uvedla, že v roce 2025 bude každé druhé...
Jihokorejské značky v minulém roce doplatily na snížení poptávky po nových automobilech v Číně a na dalších rozvíjejících se trzích. Kvůli tomu poprvé od finanční krize nesplnily své prodejní cíle. Hyundai se chtěl dostat...
Jihokorejské značky v minulém roce doplatily na snížení poptávky po nových automobilech v Číně a na dalších rozvíjejících se trzích. Kvůli tomu poprvé od finanční krize nesplnily své prodejní cíle. Hyundai se chtěl dostat...
V některých autech najdete navigaci jako součást vyšších výbav, v jiných je nutné si za ni připlatit třeba i 50 tisíc korun. Automobilky si za své systémy účtují opravdu rozdílné sumy. Zmapovali jsme český trh, když jsme...
Loni automobilky ve Spojených státech podle tamního ministerstva dopravy svolaly do servisů 53,2 miliónu motorových vozidel. To je nejvíce v historii. Nejvíce vozidel se svolalo kvůli potenciálně nebezpečným airbagům Takata.
Automobilky dále zeštíhlují nabídku motorizací. Dobu, kdy u jednoho modelu bylo možné volit z širokého portfolia spalovacích motorů, střídá masivní elektrifikace.
Na český maloobchodní trh vstoupilo v roce 2023 rekordních 39 nových značek. Nejvíce z nich působí v sektoru potravin, následují firmy z módního odvětví. Nejvíce značek přibylo z Itálie, Slovenska či Francie. Vyplývá to z...
Výrobci ani dovozci nestíhají pokrýt českou poptávku po autech. Prodeje nových vozů proto v prvním pololetí letošního roku meziročně výrazně klesly. Na vině je válka na Ukrajině i covid.
Přísnější emisní limity, které budou muset nová auta splňovat od roku 2030, mohou poškodit nejen automobilky a připravit o práci statisíce lidí v odvětví, ale také zpomalit ekonomický růst, varují někteří politici.
Celkem miliardu korun prolobbovaly automobilky působící na americkém trhu s vidinou mírnějších limitů spotřeby v příští dekádě. Nejvíce utratilo GM, následované Toyotou a Fordem. Hromadu peněz utratil i výrobce elektromobilů...