Operátor T-Mobile ve středu 6. září představil nový věrnostní zákaznický program. Všem svým zákazníkům v něm s vybranými partnery nabídne zajímavé akce, slevy i soutěže. Prostřednictvím tohoto programu získají například i...
Český mobilní operátor Vodafone a obchodní řetězec Kaufland dávají zákazníkům s věrnostní kartou Kaufland Card možnost pořídit si nový unikátní tarif. Jeho téměř přesným základem je již platná nabídka Start 250, nicméně...
Mnoho obchodních řetězců se snaží své zákazníky lákat na různé akce a výhody. Zpravidla nabízejí věrnostní karty, na jejichž základě pak identifikují klienta a například na jeho konto přičítají body, které později může...
Český T-Mobile přidává do své mobilní aplikace Můj T-Mobile agregátor slevových a marketingových nabídek různých firem. Věrnostní program Magenta Moments odstartoval v Česku 6. září. V aktuálních verzích aplikace už je...
Nová aplikace Benzina je novým počinem stejnojmenné populární benzínky. Díky ní mohou nově zákazníci čerpat nejrůznější výhody a nechybí ani věrnostní program. Za zmínku stojí také pohodlné placení paliva přímo v aplikaci....
Kaufland aktualizoval svou aplikaci Nová verze přináší digitální účtenky Obchodní řetězec Kaufland právě aktualizoval svou věrnostní mobilní aplikaci a přichází s novou funkcí, která usnadní nakupování a šetří životní...
Věrnostní systém Payback spotřebitelům nabízí jen malé slevy - jeho hlavním cílem je umožnit prodejcům sběr užitečných dat. O případu nás informovala rakouská spotřebitelská organizace VKI.
Zatímco pojistku domácnosti nebo auta považují Češi za samozřejmost, životní pojištění řada z nich odmítá. Nové klienty se pojišťovny snaží nalákat na různé výhody a slevy. Podívejte se, jaké jsou ty aktuální.
Německý řetězec Kaufland oznámil datum spuštění svého online marketplace v Česku. Na adrese Kaufland.cz se od 12. dubna začne kromě online nabídky Kauflandu zobrazovat také nabídka zejména nepotravinářského zboží od více než 2...
Obchodní řetězec Tesco nabízí věrnostní slevy pro držitele karet Clubcard. A to někdy poměrně značné. ParlamentníListy.cz nalezly položky, které jsou bez této věrnostní karty o 167 % dražší. A rozdíl 100 % není vzácný, Tesco...
Věrnostní program a informační portál Klíč k památkám bude ke konci letošního roku po pěti letech užívání ukončen. Aplikace, která byla vytvořena v roce 2015, již neodpovídá současným požadavkům a technickým nárokům. V...
Největší český e-shop spouští nový věrnostní program AlzaPlus+. Díky němu ušetří ti, co v Alze často nakupují a vyzvedávají si zboží buď na pobočce, nebo v některém z výdejních míst třetích stran.
AlzaPlus+ stojí 59...
Akční ceny, slevy a věrnostní karty na české spotřebitele platí a pravděpodobně ještě dlouho platit budou. Podle nejnovějšího průzkumu Public Data Research vlastní alespoň jednu
věrnostní kartu tři čtvrtiny Čechů. Až 16...
Obchodníci se v listopadu v rámci slevové akce Black Friday snaží nalákat zákazníky na někdy až neuvěřitelné slevy. Projekt Hlídač shopů každoročně ověřuje, zda jsou tyto slevy skutečné, nebo si je obchody jen takzvaně...
Obchodní řetězce Kaufland a Lidl zahájily testovací projekt zpětného odběru PET láhví a plechovek. Zatím bude fungovat pouze ve vybraných prodejnách. Za vrácené obaly dostanou zákazníci slevové kupony. Ty zákazník obdrží po...