Renault Mégane se oproti minulé generaci vylepšil ve všech ohledech. Vypadá lépe zvnějšku i uvnitř a výrazně se mu zlepšily i jízdní vlastnosti. Nový motor 1.3 TCe mu sedí. A cena? 329 900 korun.
Plug-in hybridní Renault Megane s batohem na zádech dokáže dobře kombinovat spalovací i elektrický motor, ovšem přesto jsou v jízdě určité odlišnosti od konvenční verze. Dokud jedete plynule, funguje krásně i ve vyšších...
Nejnovější osobní elektromobil Renaultu jezdí krásně, ba co víc, mám dojem, jako by se vznášel nad silnicí. Vestavěná navigace umí skvěle odhadnout, s jakým stavem baterie dojedete do cíle, a spotřeba je velmi nízká. Jen kdyby...
Když jsme před lety testovali Renault Espace, měl pod kapotou šestnáctistovku z Renaultu Clio RS. Uběhly tři roky a máme tady zase to samé auto, ale s motorem o kousek větším a silnějším. A jak jsme předeslali už minule, objem...
Renault začal na českém trhu prodávat čtvrtou generaci svého zástupce nižší střední třídy. Konkurent pro golf a focus zatím přichází s karoserií typu hatchback, kombi a sportovní verze R.S. přijdou později. Renault Mégane jsme...
Megane E-Tech Electric, jak se novinka Renaultu představená na autosalonu IAA přesně jmenuje, je francouzským konkurentem Volkswagenu ID.3. Prohlédli jsme si ho zblízka i zevnitř.
S odstupem přijíždí na český trh také třetí karosářská verze Renaultu Megane po faceliftu. Sedan zvaný GrandCoupé lze nejlevněji pořídit od 460 tisíc korun.
Loňský koncept Mégane eVision se ukazuje v sériové variantě. Pod lehkým maskováním je vidět většina designových fines včetně nového loga automobilky, které elektrický crossover ponese jako první sériový model.
Francouzská automobilka Renault zveřejnila oficiální ceník nového elektrického crossoveru Mégane E-Tech Electric. Vůz bude dostupný ve dvou variantách pohonu a třech výbavových stupních. Cena základní verze se vejde pod milion...
Lidé nám často vytýkají, že málo auta kritizujeme. Pak se jim také nelíbí, že je „tepeme” za hlouposti. Jenže doba je taková. Auta už nejsou vyloženě špatná. Velká část z nich už má prostě jen drobné nedostatky. Jako...
Loňská modernizace Renaultu Arkana přinesla jen pár drobných změn, které není úplně snadné najít. Ve velkém ale souvisí s přepracovaným ceníkem a novou identitou značky.
Osmiválec pod kapotou, vítr ve vlasech a ventilovaná masážní sedačka - co víc si člověk může přát? Třída S cabrio je i v základní verzi S 560 perfektním grand tourerem, s dostatkem síly i rozumnou spotřebou a špičkovou...
Nemám moc rád pětidveřové hatchbacky, protože nebývají moc elegantní a zároveň mívají malý kufr. A motor před přední nápravou, pohánějící jen přední kola, považuji za špatné řešení pro zábavné auto. Přesto bych megane...
Renault pro Megane nabízí celkem šest výbavových stupňů. Ten nejdražší - GT - je vyhrazen pro dva nejvýkonnější motory. Je to něco jako označení RS v případě Octavie. Vyzkoušeli jsme naftovou verzi s mírně matoucím označením...
K testování nového vozu MEGANE R.S. pozvala automobilka Renault tento týden motoristické novináře do areálu mosteckého autodromu. Osobně si mohli vyzkoušet při ostré jízdě po závodním okruhu vlastnosti vylepšené sportovní verze...
Čerstvě představené Mitsubishi Colt nabídne techniku i většinu designu od značky Renault. Pod kapotou pracuje litrový tříválec ve dvou verzích nebo hybridní ústrojí.