Nečekané tradice (Unexpected Traditions). Novou on-line kampaň pro zahraničí trhy spouští Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism. Originální vizuály, které bez klišé představují všechny kraje Česka, připravila pro...
Stěžejní aktivitou projektu Česko – naše destinace, jehož cílem bylo zvýšení podílu trávení volného času v tuzemsku a vyzvednutí rostoucí kvality nabídky služeb, byla rozsáhlá komunikační kampaň realizovaná v poslední...
Česko láká stále více turistů i díky bohaté pivní tradici. Podle posledních statistik České centrály cestovního ruchu – CzechTourism se mezi nejoblíbenější pivní destinace řadí Plzeňský Prazdroj, který loni navštívilo...
Česko posiluje svůj potenciál evropské golfové destinace. Golfový turismus patří k významným zdrojům příjmů v rámci cestovního ruchu. Golf získává na oblibě jak u domácích, tak zahraničních turistů. Česko v tomto ohledu...
V reakci na drtivé dopady celosvětové pandemie na sektor cestovního ruchu připravuje agentura CzechTourism mimořádnou kampaň, která spojí různé aktivity agentury pod jeden koncept #světovéČesko a podpoří domácí turismus.
Do Česka za vínem? Proč ne. Že má malá země v srdci Evropy co nabídnout i ve vinařské turistice, bude Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism prezentovat na červencovém veletrhu National Geographic Traveller Food Festival v...
BESIP spouští během dvou měsíců další velkou kampaň. Po velmi úspěšném „Děláš to taky!“ se tentokrát zaměřuje na viditelnost chodců v kampani „Vidíme se?“
Česká republika zve na velkolepé oslavy. U příležitosti stého výročí od založení samostatného Československa (1918) i ostatních zásadních milníků uplynulého století (výročí let 1968 a 1993) pořádá desítky jedinečných...
Jak ParlamentníListy.cz zjistily, SPD spouští uprostřed léta novou sérii vizuálů, které mají oslovit voliče zklamané vládou a spojit „Česko proti drahotě“. Některé z nich se témat, která SPD v politice tradičně komunikuje,...
V rámci Týdne sociálních služeb ČR spouští hlavní město Praha společně s Asociací poskytovatelů sociálních služeb ČR (APSS) novou kampaň „Srdce na pravém místě“. Kampaň, která je postavena na tvářích a citacích...
Jak při cestování sportovat, relaxovat i odpočívat, ukáže zahraničním turistům letošní klíčová kampaň agentury CzechTourism „Unexpected Wellbeing“. Navazuje na odborníky oceňovaný originálně-nápaditý vizuál „Unexpected...
Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism dnes formou virtuálního televizního studia představila Strategii agentury CzechTourism a destinace Česká republika pro následující pětileté období. Prioritou strategie je digitalizace a...
Česko se podle Mezinárodní kongresové asociace ICCA (International Congress and Convention Association) umístilo na 19. místě v žebříčku nejžádanějších konferenčních destinací, což je historicky nejlepší výsledek. Praha si...
Zahraniční zastoupení CzechTourism Skandinávie a Finsko uskutečnilo další ze svých projektů zaměřených na švédské hráče golfu: tentokrát to byla brandová kampaň s významnými golfovými časopisy Golf Digest a Golf Bladet.
Kampaň agentury CzechTourism, která probíhala v září a říjnu na sociálních sítích ve Skandinávii a v Beneluxu, oslovila 5,8 milionu uživatelů Facebooku, vygenerovala přes 16,1 milionu zobrazení a prostřednictvím speciálních...
Státní agentura CzechTourism spustila ve Spojených státech vánoční televizní kampaň, kterou americké turisty zve k návštěvě České republiky v příštím roce.
Na Facebooku a Instagramu ve více než dvaceti zemích světa se rozběhla kampaň agentury CzechTourism, jejíž cílem je představit to nejlepší z České republiky a udržet ji v popředí zájmu zahraničních turistů i v roce 2021.
V Německu dnes startuje podzimní kombinovaná marketingová kampaň, jejíž úkolem je zvýšit mezi německými turisty zájem o zejména lázeňské a městské pobyty v Česku a pomoci českým podnikatelům prodloužit turistickou sezónu.
Udržet Česko v povědomí široké slovenské veřejnosti jako atraktivní turistickou destinaci pro zimní dovolenou nebo výlet má za cíl právě probíhající marketingová kampaň agentury CzechTourism na Slovensku.