Po roce je tu opět Den dopravy zdarma – akce, v rámci které nabízí české e-shopy po dobu 24 hodin doručení zboží zdarma. Chcete-li ji využít, neváhejte, akce začala dnes v poledne a skončí ve stejný čas zítra . Akce se koná už...
Češi na internetu utratili v předvánočním období rekordních 52 miliard korun, což je o 16 procent více než loni. Za celý rok trh rostl o 14 procent. Nejsilnější týden, během něhož lidé utratili 5,5 miliardy Kč, odstartovalo...
Průměrná roční útrata v internetových obchodech letos vzrostla o více než 1300 korun na 7730 Kč. Průměrná cena objednávky mírně klesla na 1432 korun. Z hlediska dopravy zboží nejvíc zákazníků e-shopů využívá Českou poštu...
Loni jsme v českých internetových obchodech utratili 196 miliard korun. Mnozí byli k nakupování v e-shopech donuceni okolnostmi a každá platba v některých zákaznících vzbuzovala pochyby. Nejen je potěší, že od začátku roku je...
Nákupní horečka, která v Číně každoročně vypukne v Den nezadaných, letos zlomila loňský rekord. Číňané na internetovém obchodním portálu Alibaba, kterému se někdy přezdívá čínský Amazon, utratili za jediný den v...
Po roce je tu opět Den dopravy zdarma – akce, v rámci které nabízí české e-shopy po dobu 24 hodin doručení zboží zdarma. Chcete-li ji využít, připravte se na 18. listopadu , vypukne to v pravé poledne. Akce se koná už počtvrté a...
Obraty internetových obchodů dosáhly v loňském roce rekordních částek. Omezené možnosti nakupování v kamenných prodejnách, ale i obavy z nákazy koronavirem mnohé Čechy přiměly pořizovat různé druhy zboží včetně potravin...
Tržby největšího čínského internetového prodejce Alibaba na tzv. Den nezadaných (Singles Day) překonaly loňský rekord 213,5 miliardy jüanů (zhruba 700 miliard Kč). S odkazem na údaje firmy to dnes uvedl server CNBC.
Zavřené kamenné obchody pomohly byznysu internetových obchodníků. Češi v prvním pololetí na internetu utratili 74 miliard korun, což bylo o 28 procent více než loni. Část zákazníků si vyzkoušela digitální nakupování vůbec...
Češi v internetových obchodech utratili v posledním čtvrtletí před Vánocemi rekordních 45 miliard korun, v jediném týdnu od 10. prosince pak pět miliard korun. Vyplývá to z odhadů Asociace pro elektronickou komerci (APEK).