Destinační agentura České Švýcarsko ve spolupráci s Ústeckým krajem a místními podnikateli připravuje kampaň na podporu turismu na jaře a na podzim. Cílem je motivovat hosty, aby nejezdili jen v hlavní sezoně.
Opoziční zastupitelé vyzvali infocentrum Karlových Varů, aby ukončilo marketingovou kampaň pro turisty v ruštině. Kampaň je zaměřená na Rusy, kteří žijí hlavně v Německu.
Česko začalo lákat zahraniční turisty. Kampaň za sto milionů korun má přilákat více Němců, Poláků i Nizozemců. Na návrat do normálu to ale už loni nestačilo.
Tma, jakou jste neviděli! Lipensko chce lákat turisty na černočernou tmu a marketingově tohoto fenoménu využít. Turistický spolek Lipenska společně s Českou astronomickou společností, Astronomickým ústavem Akademie věd ČR a obcí...
Pražská kampaň Stay in Prague zaměřená na zahraniční turisty loni v druhém pololetí dosáhla 791,1 milionu zobrazení a více než osmi milionů tzv. prokliků. Nejčastěji si ji lidé zobrazili v Polsku. Vyplývá to z dokumentu...
Pražská kampaň Stay in Prague zaměřená na zahraniční turisty loni v druhém pololetí dosáhla 791,1 milionu zobrazení a více než osmi milionů tzv. prokliků. Nejčastěji si ji lidé zobrazili v Polsku. Vyplývá to z dokumentu...
Liberecký kraj chce o prázdninách turisty lákat nejen na krásnou přírodu, ale také do skláren a muzeí. V projektu Křišťálové údolí nabízí týdenní vstupenku za 250 korun pro jednotlivce a za 480 korun pro rodinu až se...
Turisty budou letos do jižních Čech lákat pomocí spotů režisér Zdeněk Troška, moderátorka Iveta Toušlová nebo bývalý hokejista Roman Turek. Jihočeská centrála cestovního ruchu (JCCR) bude také víc propagovat venkovské památky.
Pomoci cestovnímu ruchu utlumenému opatřeními proti koronaviru má v Karlových Varech nová kampaň. Spuštěná bude 1. června, pokud to bude možné, tak ještě dříve.
S tím, jak se pomalu uvolňují protiepidemická opatření, se pomalu začíná blýskat na lepší časy i pro kulturu. Ta se během epidemie přesunula do on-line prostoru. Už nyní mohou návštěvníci do muzeí, galerií, divadel i do...
Izraelské ministerstvo turismu zvažuje, že by mohlo návštěvníky lákat na protiteroristickou a vojenskou obranu. Vyplynulo to z diskuzí mezi ministerstvem a indickými cestovními agenturami. Zájem o tuto formu turistiky údajně projevili...
Sbírka ilustrací pro děti čítá více než 600 děl. Český Krumlov za ni zaplatil milion eur, tedy okolo 25 milionů korun. Město věří, že značnou část pokryje dotace od ministerstva kultury. Autorem sbírky je světoznámý nakladatel...
Mimořádně zvláštní přístup ke svému marketingu zvolil balkánský stát Albánie. Před několika dny spustil novou kampaň, pomocí které se snaží přilákat do země turisty. Odkazuje při tom na americký film Taken, ve kterém...
V Německu dnes startuje podzimní kombinovaná marketingová kampaň, jejíž úkolem je zvýšit mezi německými turisty zájem o zejména lázeňské a městské pobyty v Česku a pomoci českým podnikatelům prodloužit turistickou sezónu.