Obchodní síť Teta drogerie, provozující stejnojmenou síť drogerií, spouští po dvou letech příprav do provozu vlastní e-shop. V e-shopu má být k dostání okolo 10 tisíc produktů a ceny by se zde neměly výrazně lišit od těch...
Síť drogerií Teta spustila v Česku e-shop. Nabídne v něm až 10 tisíc produktů. Řetězec je druhý v pořadí s vlastním digitálním obchodem z velké „kamenné trojky“. Loni v únoru kurz udala dm drogerie, letos se má přidat také...
Skupina COOP rozjíždí e-shop. Má změnit život na venkově a přispět k udržení venkovských prodejen, tvrdí šéf marketingu a rozvoje sítě COOP Lukáš Němčík.
Po čtyřech letech síť drogerie Rossmann spustila svůj webový e-shop. Nakupování online je tak nyní zákazníkům dostupné nejen v aplikaci, ale také na webu bez nutnosti registrace. Do světa e-commerce se na podzim připojil i řetězec...
Podle zástupců společnosti během sedmi let stoupne podíl prodeje drogistického zboží přes internet v Česku na 30 procent z dnešních 14 procent. Největší podíl e-commerce bude v tradičně silných kategoriích péče o dítě a o...
Podle zástupců společnosti během sedmi let stoupne podíl prodeje drogistického zboží přes internet v Česku na 30 procent z dnešních 14 procent. Největší podíl e-commerce bude v tradičně silných kategoriích péče o dítě a o...
Další tradiční kamenný prodejce v Česku vstoupil do online prodeje. Drogerie dm otevřela svůj e-shop 13. února. Po Rakousku, Německu a Maďarsku je Česko čtvrtou zemí, ve které firma prodává zboží také online. E-shop doručuje...
Basketbaloví Válečníci se mohli rvát o Ligu mistrů, ale nakonec zůstali věrní Alpe Adria Cupu. Z pudu sebezáchovy. „Neměli jsme na to peníze. Doháníme resty z minula, potřebujeme urovnat naši finanční situaci, což se nám daří,...
Supermarketový řetězec Billa se od příštího roku chystá spustit i prodej potravin na internetu. E-shop na tuzemském trhu už bude rozjíždět nový generální ředitel. Dosavadní šéf Jaroslaw Szczypka, který vedl firmu od roku 1993, se...
Drogistický gigant Hebe zaměřený na kosmetiku a péči o tělo otevře v tuzemsku svůj první kamenný obchod. Zčásti jde proti drogistickým řetězcům Teta, dm-drogerie markt a Rossmann, zčásti útočí na pozice parfumerie Notino.
Regály v prodejnách drogerie a kosmetiky okupují převážně nadnárodní značky, které investují obrovské částky do reklamy. Přesto se do nerovného boje pouštějí i české firmy. Sázejí na výjimečné složení, přírodní...