První ostrý elektromobil divize Hyundai N se v letošním roce vydá na legendární závod do vrchu Pikes Peak, kde segmentu produkčních SUV dosud vládne Lamborghini Urus.
Korejská značka Hyundai se chce etablovat i mezi závodními týmy, a tak se dala nejen na rallye, ale vrhne se také na okruhy. A to se závodním autem, které bude pohánět elektřina.
Další elektrický koncept můžeme čekat na stánku značky Hyundai, a to u příležitosti zářijové světové výstavy Frankfurt Motor Show. Bude ale trochu jiný než ty okolní. Bude totiž inspirován minulostí.
Italská automobilka Lamborghini představila svůj plán na přechod k elektrickému pohonu. Do roku 2024 uvede sestavu hybridních vozů, do roku 2030 pak svůj první zcela elektrický model.
Už za pár dní, v rámci akce „Dny N“, má Hyundai představit několik nových ostrých modelů. Jedním z nich by měla být sportovní verze elektrického ioniqu 5.
Jihokorejský Hyundai potvrdil, že chystaný elektrický Ioniq 5 N bude mnohem výkonnější než spalovací i30 N. Auto se díky tomu stane vlajkovou lodí sportovní divize N.
Sportovní oddělení N chystá svou verzi elektrického hatchbacku Ioniq 5, potvrdila automobilka Hyundai a přidala snímky z testování maskovaného prototypu na severu Švédska.
Zatímco spalovací modely divize Hyundai N z nabídky pomalu mizí, první ostrý elektromobil nastupuje na scénu. Jeho kvality jsme vyzkoušeli v okolí španělské Barcelony, kde jsme kromě okresek a dálnic navštívili i okruh.
Jsou automobilky, které oficiálně říkají, že jejich budoucnost je v elektropohonu. Lamborghini k nim nepatří. Vozu na elektrický pohon se bude bránit tak dlouho, dokud to půjde.
Ani automobilce Lamborghini se elektromobilní doba nevyhne. Svůj první čistě elektrický vůz představí v roce 2028. Bude jím zvýšený crossover s konfigurací sedadel 2+2. V rozhovoru pro britský Autocar to potvrdil šéf značky...
Automobilka Hyundai odhalila design elektromobilu Ioniq 6, technické specifikace si zatím nechala pro sebe. Až na jednu – působivě nízký koeficient odporu vzduchu. Kompletní odhalení můžeme čekat v červenci.
„Jsi na tahu, Elone,” stojí na billboardu, kterým automobilka Hyundai inzeruje plně elektrický crossover Kona, údajně první svého druhu. Již dříve však existovala Toyota RAV4 EV a na vývoji její druhé generace se podílela i Tesla.
Malý elektrický crossover s délkou 3,8 metru nabízí sympatický design, variabilní interiér a dojezd až 355 kilometrů na jedno nabití. Na český trh dorazí ještě letos.
Světové auto roku 2022, elektrické Hyundai Ioniq 5, je ve vrcholné výbavě opravdu příjemným autem se spoustou zajímavých nápadů. Také ale s jistými nedostatky, které by si auto za milion a půl nemělo dovolit. Přesto se mi ho...