První elektrické hyper-GT ze stáje automobilky Lotus zvládne nabití z 10 na 80 procent během pouhých 14 minut. Průměrný nabíjecí výkon se pohyboval kolem 331 kW.
Emeya - tak se bude jmenovat třetí elektromobil značky Lotus, který byl dosud znám jen pod kódovým označením Type 133. Má být sedanem a světu se představí 7. září.
Lotus pod čínským vlastnictvím pokračuje v přerodu z výrobce lehkých sporťáků na firmu produkující luxusní elektromobily sedanem Emeya, který sdílí platformu s SUV Eletre. Ohromí výkonem i zrychlením.
Pokud Lotus skutečně postaví kombi na základě sedanu Emeya, s výkonem 918 koní by byl na světové špičce co do výkonu kombíků, a to jak mezi elektromobily, tak mezi továrními konvenčními auty.
Britská automobilka Lotus, která letos oslavila sedmdesát let, si chce nadělit opožděný dárek - elektrický hypersport, který má vyzvat patnáctisetkoňové Bugatti Chiron. Píše to web Autocar.
Sportovní vozy Lotus Elise se proslavily důrazem na nízkou hmotnost, při současné technologii baterií je však pro značku velmi komplikované navázat na jejich původní charakter.
Když Lotus poutal na model Evija, sliboval něco opravdu velkého. A ano, tohle auto vážně svými parametry zaujme. A nejde jen o výkon, ale také o další krok v nabíjení baterií.
Automobilka Lotus odhalila video, na kterém probíhá testování prototypu chystaného elektrického supersportu Evija. Natěšení fanoušci tak mohou poprvé vidět, jak jezdí, vypadá a zní elektromobil s extrémním výkonem.
Unikátní elektrický sporťák Lotus Evija X zvládl náročný německý okruh v čase 6:24,047, což je třetí nejrychlejší čas celkově a vůbec nejrychlejší mezi vozy s produkčním šasi. Tím ale úsilí značky na Nürburgringu...
Čím rychlejší, tím lepší. Především čínští výrobci se předhání v rychlosti nabíjení smartphonů. Rekordmanem se nyní stává Realme GT Neo 3, které má stopadesátiwattové nabíjení. Nabití na padesát procent trvá podle...
Svého rekordmana v rychlosti nabíjení má značka Realme v modelu GT Neo 3 150 W. Maximální výkon nabíjení uvádí dokonce přímo v názvu. Obstojí však telefon i v jiných ohledech?
Malé sportovní vozy Lotus jsou typickým sportovním nářadím. Jsou lehké, výkonné a s perfektními jízdními vlastnostmi. A nový Lotus Exige Sport 380 má všeho výše uvedeného ještě víc.
První elektrický jaguar překvapivě není sportovní sedan, ale luxusní SUV. Výrobce se tak pustil do vod, kde zatím zcela kralovala Tesla se svým modelem X. Po několika stech kilometrů za volantem můžeme říci, že se prvotina náramně...
Rychlé nabíjení je novou kategorií, v níž mobilní výrobci soupeří o pomyslné prvenství. Tedy o to, který z nich zvládne nabít baterii do její plné kapacity co nejrychleji. Prvenství v současnosti drží čínské Realme. Avšak ne...
Základ nabídky britské značky Lotus, tedy dva kompaktní sportovní vozy Elise a Exige, se po dlouhých letech loučí speciální edicí. Lotus ohlašuje poslední rok výroby i pro větší model Evora.
V dnešní době jsou technologie rychlého nabíjení chytrých telefonů v podstatě standardem. Jistě, velké baterie s dlouhou životností jsou sice ideální, ale nikdy nesmí stát v cestě rychlému dobití přístroje. Ne všechny...
Není to ještě tak dávno, kdy se nabíjení telefonů počítalo v hodinách. Poslední roky ale společnosti dělají velké pokroky v rychlosti nabíjení. Hodně moderních Android telefonů dokáže během 15 až 30 minut dobít telefon...
Řada OnePlus 10 jistě patří mezi nejočekávanější telefony příštího roku. Má totiž nabídnout hned několik vylepšení a to nejen na poli výkonu, ale také rychlosti nabíjení nebo nový systém Android 12. Nyní jsme se dozvěděli...