Krásný sedan ze snímků má na zádi nápis „Mondeo“ a bohužel taky čínské znaky indikující, že se do Evropy nepodívá. U nás tento model v nabídce Fordu končí bez přímého nástupce.
Světem proběhla informace, že Ford Mondeo skončí. Ale byla to prý fáma. Ford se rozhodl své rodinné auto naopak ještě alespoň dvakrát faceliftovat. Tenhle vůz je prvním z nich.
Ford představí nové Mondeo v roce 2021, jak naznačuje uniklý dokument pro dodavatele, který zveřejnil britský Autocar. Legenda střední třídy si nejspíš ponechá své jméno, pravděpodobně však bude crossoverem.
Další zástupce klasického segmentu A v Evropě skončí. Renault Twingo býval hitem, ovšem současná generace skončí bez nástupce. Uvedl to šéf skupiny Renault Luca de Meo pro francouzský deník Le Monde.
Ford Mondeo je v půlce životního cyklu současné generace. Nastal tedy čas na facelift. Změny jsou malé, ovšem dotkly se všech oblastí. Exteriéru, interiéru i techniky.
Až skončí životní cyklus současné generace BMW i3, nedostane přímého nástupce, a to podle Pietera Noty, člena představenstva automobilky BMW. Firma se chce soustředit na přibližování elektromobility mainstreamu.
Své největší SUV už Seat jen vyprodává ze skladových zásob. Příbuzný minulých generací Škody Kodiaq a Volkswagenu Tiguan Allspace nedostane přímého nástupce.
Volvo se letos chystá opustit tradiční segment C. Hatchback V40 nedostane přímého nástupce. Místo konzervativního modelu Švédové chystají SUV se splývavou střechou.
Nejdostupnější model v nabídce Maserati skončí v roce 2024 bez nástupce. V rozhovoru pro australský Drive to prozradil tamní šéf zastoupení italské značky.
V Kanadě se nyní pohybuje několik Fordů Fusion (u nás mají označení Mondeo), které jsou zvláštní. Ne navenek. Ale mezi předními nápravami mají speciální rám z karbonových vláken.
Ford Mondeo se navzdory své někdejší oblibě nedožil 30 let ve výrobě - alespoň co se týče Evropy. Za svůj život měl čtyři generace a motory od tří- do šestiválcových.
Francouzská variace na téma crossoverů, kterou automobilka s faceliftem začala nazývat spíše hatchbackem než crossoverem, se nedočká přímého nástupce. Vůz, který model C4 Cactus nahradí, má být jiný.
Vlajková loď Opelu, model Insignia, letos skončí bez přímého nástupce. Opel se tak pod novým vlastníkem Stellantisem definitivně rozloučí s technikou od koncernu General Motors, pod který značka patřila do roku 2017.
Když byl představen Mercedes-Benz X, vkládal do něj koncern velké naděje. Zatím ne úplně plný trh mohl přinést zajímavá prodejní čísla. Úplně nepřinesl. A tak se zdá, že terénní pickup skončí bez přímého nástupce....