Vláda nakonec nebude platit půl milionu za reklamu na boj proti dezinformacím prostřednictvím sociálních sítí TikTok, Instagram a YouTube. Influenceři se rozhodli po vlně kritiky peníze nevyužít a vrátit. Na Twitteru o tom...
Přesvědčit co nejvíce lidí o prospěšnosti očkování proti covidu se snaží stát a další organizace různými způsoby. Společnost Podané ruce přichystala kampaň bojující proti dezinformacím, které o vakcinaci kolují.
Ve čtvrtek Úřad vlády oznámil, že si zakládá profil na sociální síti TikTok. Do kampaně obsadil influencery Annu Šulcovou a Jakuba Gulaba a vyčlenil částku půl milionu na placenou reklamu. Po vlně kritiky, která se na projekt...
Úřad vlády podpořil online kampaň na vyvracení dezinformací o očkování na covid-19, kterou vytvořili mladí influenceři Anna Šulcová a Jakub Gulab. Ty také tvoří hlavní tváře kampaně společně s dalšími odborníky. Právě...
Ministr zdravotnictví Jan Blatný (za ANO) dlouhodobě slibuje, že stát spustí kampaň na podporu očkování proti nemoci covid-19. Původně se chystal vypsat na kampaň výběrové řízení, ale to se nakonec ruší. Ministr se rozhodl jít...
Kampaň na podporu očkování proti covidu-19 se v červnu vystupňuje. S otevřením možnosti očkování i pro mladší věkové skupiny se do kampaně zapojují také influenceři a rozšiřuje se na sociální sítě. Na šíření kampaně se...
Od úterý se v různých médiích pokouší Ministerstvo zdravotnictví vyvracet mýty a dezinformace ohledně očkování proti covidu-19. Podle odborníků kampaň přišla pozdě, přesto jsou za ni rádi.
Reklamní kampaň k očkování proti covidu-19 má být v televizích, rádiích, novinách, na webech i na billboarech. Ministerstvo objedná mediální prostor za 50 milionů korun včetně DPH. Kampaň má začít v březnu a trvat bude do...
Zhruba půl milionu seniorů nad 60 let stále není chráněno vakcínou proti onemocnění covid-19. Podle praktických lékařů, které Novinky oslovily, je to skupina, která už se k očkování ani nechystá. Přesvědčit by ji měl podle...
Firmu, která připraví strategii a nakoupí mediální prostor pro kampaň k dalšímu očkování proti covidu-19, vybere ministerstvo zdravotnictví nejdříve po 12. srpnu. Tehdy končí firmám lhůta na podávání nabídek do vypsané...
Kampaň ministerstva zdravotnictví na podporu očkování proti covidu zatím podle dostupných dat motivuje k očkování zejména ty, kteří absolvovali předešlé cykly očkování a momentálně míří pro posilující dávku. Ve srovnání...
Dva influenceři dostali půl milionu korun od státu, aby na sociálních sítích propagovali vládní boj s koronavirem. Zatímco čelí kritice, že je částka přestřelená, podle oslovených odborníků je opak pravdou.
Ministerstvo zdravotnictví chystá další kampaň k očkování proti covidu-19. Nyní hledá firmu, která by komunikační kampaň vytvořila. Cenu zakázky ministerstvo neuvedlo. Začátek kampaně má být 1. srpna.
Vládou schválená kampaň za 50 milionů má mimo jiné za cíl uvádět na pravou míru dezinformace, které se šíří spolu s koronavirem. Rozjíždí se ale velmi pomalu a podle některých expertů už je téměř pozdě. Začít se mělo...
Kampaň na podporu očkování za 50 milionů hodlá česká vláda spustit ve chvíli, kdy už očkování poběží několik týdnů. Zatím není ani vypsané zadávací řízení na marketingovou agenturu.
Úřad vlády se vrhl na sociální sítě. Chce na nich spustit kampaň vyvracející dezinformace o nemoci Covid-19 a očkování. „Série sedmi videí odstartuje na sociálních sítích Instagram, Twitter, Facebook, Youtube a Tiktok v pátek...
Kampaň na podporu očkování proti onemocnění covid-19 spustilo i slovenské ministerstvo zdravotnictví. Hlavní motto akce zní „očkování je svoboda“ a symbolem je písmeno V odkazující na vítězství. Do kampaně se zapojila i...
Kampaň na podporu očkování Udělejme tečku za koronavirem slaví úspěch. Ačkoliv počty nakažených rostou a nemalá část populace se proti vakcinaci vymezuje, kampaň získala jednu z cen EFFIE, které pravidelně uděluje Asociace...
Premiér Andrej Babiš plánuje od středy rozšířit možnosti registrace na očkování o další ročníky, téměř půl milionu lidí ale zatím stále čeká na termín. Data přitom ukazují, že očkování skutečně funguje.
Společnost Google spustila kampaň proti šíření dezinformací na sociálních sítích. Používá metodu prebunkingu, která vystavuje diváka manipulativním metodám a vysvětluje mu jejich princip. Zasáhnout chce několik milionů...