Bývalý šéfdesignér Škody Jozef Kabaň loni v únoru nečekaně přestoupil k BMW. Od té doby o něm nebylo mnoho slyšet, na detroitském autosalonu poskytnul rozhovor webu BMWblog.com.
Britská luxusní značka Rolls-Royce oznámila, že její šéfdesignér Jozef Kabaň odchází z funkce. Je tomu teprve půl roku, co k vrcholné divizi BMW přišel.
Slovenský designér Jozef Kabaň, který má za sebou dlouhou štaci i u mladoboleslavské Škody, se po angažmá u BMW a Rolls-Royce vrací zpět do koncernu Volkswagen. Přímo do Wolfsburgu.
Jozef Kabaň stojí za designem Bugatti Veyron i nejnovější Škody Octavia. Pod křídly BMW se zatím spíš seznamuje s firmou. Studii vzniklou pod jeho vedením hned tak očekávat nemáme, má prý aktuálně jiné priority.
Slovenského designéra Jozefa Kabaně na vrcholném designérském postu v automobilce Volkswagen nahradí šéfdesignér britské automobilové značky Bentley Andreas Mindt. V pátek o tom informoval specializovaný server Automotive News,...
Andreas Mindt, šéfdesignér britské značky Bentley, která patří do koncernu Volkswagen, bude šéfovat stylingu značky VW, informaci exkluzivně pro iDNES.cz potvrdil zdroj z koncernu Volkswagen, který je se situací obeznámen. Německý...
Jozef Kabaň, někdejší šéfdesignér automobilky Škoda, po dvou letech opouští BMW a přesouvá se na pozici hlavy designu automobilky Rolls-Royce. Post převzal po Gilesi Taylorovi, který vloni přešel k čínské značce Hongqi.
Jozef Kabaň byl prakticky od začátku kariéry designéra spojen s koncernem Volkswagen. Navrhl například Bugatti Veyron, nejvíce si jej ale lidé pamatují jako šéfdesignéra Škody, kde stojí za Kodiaqem, Superbem nebo Octavii s...
Kanaďan libanonského původu Karim Habib začátkem letošního roku odešel z pozice šéfdesignéra automobilky BMW. Jeho místo o několik týdnů později „obsadil” Jozef Kabaň, který nečekaně odešel ze stejného postu z automobilky...
Po světě jezdí statisíce aut, která navrhoval slovenský designér Jozef Kabaň, narozený 4. ledna 1973. Škodovkám dal novou a velmi moderní tvář, charakterizovanou jasnými čistými liniemi a vyváženými proporcemi.
Thierry Métroz, šéfdesignér francouzské značky DS, si myslí, že trend spousty displejů je poněkud hloupý. Hledá, jak mohou nové technologie nahradit centrální displej, který je v současných autech normou.