Evropský parlament schválil pravidla pro rozdělování peněz z Fondu obnovy. Pirátům se podařilo mimo jiné prosadit i větší ochranu osobních dat. Podporu získala i tzv. Open Source řešení, tedy software s otevřeným zdrojovým kódem...
Společnost Unilever, která je jedním z největších světových výrobců spotřebního zboží, bude usilovat o vyšší transparentnost svého marketingu. Chce tím dosáhnout především přerušením spolupráce s nepoctivými influencery,...
Kontrola veškeré osobní komunikace on-line, cloudových úložišť nebo e-mailů. Takové je podle návrhu Evropské komise řešení problému sexuálního zneužívání dětí.
Podle nových pravidel mohou být osobní údaje, použité pro účely cílení, pouze pokud k tomu byl dán výslovný souhlas. Naopak nebude možné cílit politické reklamy na základě rasy, etnického původu, náboženského přesvědčení,...
Sociální sítě jsou hlavně v USA pod palbou kritiků za to, že byl skrze ně manipulováno s voliči, například i u minulých prezidentských voleb. Facebook se politickou reklamu snaží regulovat, Twitter jde ale ještě dál a zcela ji na...
Společnost Google nejméně do 21. ledna na svých platformách pozastaví veškerou politickou reklamu odkazující na americké volby. Děje se tak po nedávných násilnostech v americkém Kongresu. S odvoláním na e-mail, který společnost...
Google oznámil, že na podporu nadcházejících voleb do Evropského parlamentu zavede sadu opatření, kterými se snaží zprůhlednit politickou reklamu v Evropské unii. Kopíruje tak nedávné iniciativy Facebooku a Twitteru. Média však...
Hlasování ve výborech Evropského parlamentu zůstává anonymní. Přes dlouhodobý tlak jeho místopředsedy, Marcela Kolaji, se nepodařilo prosadit větší transparentnost této evropské instituce.
Twitter zakáže veškerou politickou reklamu. Opatření začne platit od 22. listopadu. Oznámil to, pochopitelně i na Twitteru, šéf a zakladatel služby Jack Dorsey.
Lze proti zneužívání dětí v online prostoru bojovat i jinými prostředky než skenováním soukromých zpráv? A v jakém stavu jsou další chystané evropské regulace online prostředí?
Twitter zakáže veškerou politickou reklamu. Opatření začne platit od 22. listopadu, oznámil na Twitteru zakladatel internetové komunikační služby Jack Dorsey. Ve svém vyjádření uvedl, že sociální média poskytují inzerentům...
Společnost Facebook zavede ve druhé polovině března opatření, která mají zprůhlednit politickou reklamu na její sociální síti před květnovými volbami do Evropského parlamentu. Bude kontrolovat zadavatele sdělení o politických...
Konec problémům s opožděnými platbami. To si europoslanci slibují od nové směrnice, kterou schválili na plénu Evropského parlamentu. Změna má podle europoslance a kvestora Marcela Kolaji pomoci především malým a středním podnikům...