Češi na předvánočních nákupech nešetří. Útraty internetových obchodů v minulém týdnu během slevových akcí na tzv. černý pátek dosáhly rekordních 4,2 miliardy korun. V meziročním srovnání je to zhruba o 19 procent více....
Útraty Čechů v minulém týdnu během slevových akcí na tzv. černý pátek dosáhly rekordních 4,2 miliardy korun. V meziročním srovnání je to zhruba o 19 procent více.
Průměrná sleva venkovní reklamy v roce 2018 přesáhla 60 procent. Uvedla to společnost JCDecaux v reakci na informaci, že firma poskytla Pirátské straně slevu na reklamní plochy v loňské předvolební kampani v Praze ve výši 60 až 75...
Útraty Čechů v minulém týdnu během předvánočních slevových akcí na tzv. černý pátek, Black Friday, dosáhly rekordní sumy 4,2 miliardy korun. V meziročním srovnání je to zhruba o 19 procent více. Číslo je zároveň více než...
Obrat e-shopů ze slevové akci Black Friday, která letos připadla na pátek 26. listopadu, byl podle nákupního rádce Heureka.cz o zhruba 12 procent nižší oproti loňsku, ale zároveň téměř o třetinu vyšší ve srovnání s...
„Sleva 17 procent“ na balení Coca-Coly, která ji naopak zdraží z 89,90 Kč na 94,90 Kč? I to jsou situace, se kterými se čeští spotřebitelé mohou setkat v českých supermarketech. Přestože je již od loňského ledna účinná...
Některé slevy, které se zdají vysoké, během výprodejů na Černý pátek nemají nic společného s výhodnými nabídkami. Cena po „slevě“ je totiž často stejná jako průměrná cena daného výrobku na trhu. Upozorňuje na to...
Černý pátek letos připadá na 27. listopadu. V USA a Kanadě je to očekávaná a hodně populární akce, na kterou je potřeba se pořádně připravit. Vyspat se předem do zásoby, vzít si dovolenou, vystát od noci frontu a pak utrácet....
Internetové obchody v Česku na tzv. černý pátek zlevnily o desítky procent elektroniku, kosmetiku, oblečení i další zboží. Slevové akce postupně rozjely už během týdne. Podle odhadů Češi ve slevovém týdnu, který se inspiroval v...
Internetové i kamenné obchody si pochvalují zájem zákazníků díky slevovým akcím na Black Friday (černý pátek). Oproti loňsku hlásí nárůst tržeb o desítky procent. Někteří marketingoví experti ale podobné obří slevové akce...
Černý pátek (Black Friday) získává na popularitě i v Česku. Ceny zboží při této prodejní akci klesají o desítky procent a rok od roku se do ní zapojuje stále více obchodů.
Dobírka zůstává nejpoužívanějším způsobem platby v českých e-shopech. Preferuje ji 35 procent lidí, zatímco loni to bylo 38 procent. Platbu při převzetí využívá 28 procent zákazníků. Kartou platí v e-shopech 17 procent...
Koncernu Agrofert loni meziročně klesly konsolidované tržby o 0,7 procenta na 160,98 miliardy korun. Zisk klesl o 16 procent na 3,76 miliardy korun. Společnost to oznámila v pátek.