Téměř pět miliard korun za rok v Česku vydělaly obchodní řetězce Lidl a Kaufland, které oba patří pod stejného německého vlastníka. Zisky rostou také Penny Marketu nebo Bille, se ztrátou se nadále potýká britské Tesco.
Řetězce Lidl a Kaufland v Česku vyřadí z prodeje do konce příštího roku jednorázové plastové výrobky jako brčka, kelímky, talíře a příbory na jedno použití či vatové tyčinky do uší obsahující plast. Místo nich nabídnou...
Společnosti Lidl a Kaufland Česká republika patřící do obchodní skupiny Schwarz nabízejí svým zákazníkům nový platební systém. Funkce Lidl Pay a Kaufland Pay zjednodušuje nákupní proces, ale také automaticky umožňuje uplatnit...
Obchodní řetězce Kaufland a Lidl zahájily testovací projekt zpětného odběru PET láhví a plechovek v únoru letošního roku. Za tři měsíce zákazníci odevzdali přes 260 tisíc obalů. Obě společnosti budou v testování dále...
Společnosti Lidl a Kaufland si uvědomují důležitost udržitelnosti, která je klíčovým prvkem budoucnosti celého světa. Díky vlastní klimatické strategii sníží provozní emise CO2 o 80 %.
Obchodní řetězce Kaufland a Lidl zahájily testovací projekt zpětného odběru PET láhví a plechovek. Zatím bude fungovat pouze ve vybraných prodejnách. Za vrácené obaly dostanou zákazníci slevové kupony. Ty zákazník obdrží po...
Německá skupina Schwarz-Gruppe, vlastnící obchodní řetězce Lidl a Kaufland, přechází u firemní flotily ze značky Audi na BMW. Ročně nakoupí až deset tisíc „bavoráků“, stovky z nich přitom zamíří i do Česka. Zajímavější...
V supermarketech Lidl a Kaufland je nově možné zaplatit QR kódem z příslušné mobilní aplikace Lidl Plus nebo Kaufland Card. To v případě, že si zákazníci do těchto aplikací dopředu přidají svou platební kartu a následně...
Obchodní řetězce Kaufland a Lidl spustí 23. února testovací projekt zpětného odběru nápojových PET láhví a plechovek. Každý řetězec umožní zákazníkům obaly vracet ve třech svých prodejnách. Ve kterých obchodech si budou moci...
Obchodní řetězce v Česku vykázaly v loňském roce rekordní tržby. Společnost Albert Česká republika loni meziročně zvýšila o zhruba pět procent na 55,3 miliardy korun. Řetězec Lidl pak dokonce o deset procent na 63,6 miliardy korun....
Řetězce Lidl a Kaufland v Česku vyřadí z prodeje do konce příštího roku jednorázové plastové výrobky a nabídnou místo nich výrobky z alternativních a recyklovatelných materiálů. Podobný postup volí i Tesco nebo Albert.
Kaufland a jeho K-Jarmark, Lidl a jeho mléko Pilos nebo Billa a její Clever. Příklady tzv. privátních značek čili značek vlastněných danými supermarkety. Agrární komora ČR na tyto řetězce podala udání k Úřadu pro ochranu...
Ceny potravin v Česku stále neklesají. Spíš naopak. Agrární komora ČR se proto rozhodla vyrazit do akce. Proti velkým řetězcům. Odhalila, kolik řetězce utržily v Česku za roky 2020 a 2021. Není to malá částka.
Naši stravenkou, za kterou stojí řetězce Lidl a Kaufland, lze nyní platit v restauracích, 236 prodejnách Lidlu a 127 prodejnách Kauflandu. S vlastní stravenkou firmy přišly loni.