Elektromobil od Volkswagenu menší než ID.3, pro nějž se spekulovalo o označení ID.2, by mohl dostat jméno Golf. V každém případě by to měl být vůz se základní cenou jen lehce nad půlmilionem korun. Koncept ID.Life, který ho...
Golf je jedním z nejikoničtějších modelů Volkswagenu, a tak název bude žít i v další generaci. Poté, co se osmé vydání hatchbacku dočká konce svého životního cyklu, bude nahrazeno plně elektrickým modelem deváté generace,...
Jet s Volkswagenem Golf rychlostí 264 km/h, to je trochu mimo chápání většiny majitelů tohoto nejprodávanějšího auta světa. A přesto Volkswagen takové auto - Golf GTI TCR - postavil a nyní i představil na přehlídce v rakouském...
U Volkswagenu jim říkají „Variant” a u modelu Golf mají šestadvacetiletou historii. Podle nezávislého designéra by mohl šestý „kombíkový” Golf vypadat právě takhle.
Volkswagen e-Golf možná není novinka a nedočká se nové generace, ale než bude jeho nástupce, model I.D., na trhu, uplyne ještě spousta vody a e-Golf zůstává v nabídce. Je důstojným konkurentem nového Nissanu Leaf? Na zjištění jsem...
Současná generace Volkswagenu Golf má svou elektrickou verzi, nazvanou e-Golf. Ta příští, osmá, by už elektroverzi mít neměla. Automobilka místo ní začne budovat rodinu elektromobilů I.D. a první její člen už prochází...
Příští generace Volkswagenu Golf bude designově konzervativní - až na přední světla. Lze to odtušit ze snímků jen lehce maskovaných prototypů. A známe také pár detailů k ostré verzi R.
Představení nového Volkswagenu Golf je na spadnutí, a aby na to celý svět myslel, zveřejnila automobilka dvě skici - pohledy na příď auta a do interiéru. Zejména uvnitř vidíme ohromnou modernu.
S manuální převodovkou pro příští provedení Volkswagenu Golf se nepočítá, a to ani u sportovní varianty GTI, projde-li emisní norma Euro 7 v aktuálně navrhovaném znění.
Volkswagen Golf sedmé generace zažívá svůj poslední rok na trhu. Vrchol nabídky, verze R, je ale velmi specifické zboží. Žádný jiný takový ostrý hatchback totiž nenajdete. Platí to i po faceliftu, který do ohně přilil více...
Příplatkový podvozek proměnil golf k nepoznání – z auta s rozměklým podvozkem v agilního sportovce, ve vůz, v němž jasně vidím důvod, proč cenovka atakuje milion korun. Elegantnější zevnějšek díky paketu R-Line a delší...
Součástí faceliftu sedmé generace Volkswagenu Golf je také premiéra nového koncernového motoru 1.5 TSI evo. Ten postupně nahradí některé aktuálně nabízené benzinové agregáty, a to jak v Golfu, tak například ve Škodě Octavia....
Nový výkonný benzinový turbomotor 1.5 TSI/96 kW BlueMotion v modernizovaném Volkswagenu Golf se chlubí spotřebou jen 4,6 l/100 km, protože se umí při jízdě z kopce nebo po rovině bez plynu zcela vypnout. Posilovač řízení i brzd...
Redakce Světa motorů se projela v novém Volkswagenu Golf. Je to už osmá generace tohoto vozu, ale tentokrát nejde o drobnou evoluci v nabídce konzervativní značky. Nový Golf je totiž „digitální“ a to s sebou nese nové přístupy v...
O kvalitách sportovního Volkswagenu Golf R není třeba pochybovat. Jenže ne každému se líbí jeho civilnost a uniformita. A tak pro ty, kteří chtějí něco extra, nabídne značka velmi zajímavé balíčky Performance.
Nejnovější verze Volkswagenu Golf R je bezesporu jedním z nejvíce vzrušujících a nejsilnějších aut, jaké ve svém portfoliu německá automobilka nabízí. I tak ho ale chce ještě vylepšit, jak ukazuje tradiční tuningová firma...
Sportovní Volkswagen Golf jsem vyzkoušel v osmé generaci. GTI si zachovává tradiční myšlenku rychlého hatchbacku pro každý den, chce ale nabídnout i něco navíc.
Osmou generaci Volkswagenu Golf čeká facelift, který se má odhalit v příštím roce. Vůz se navzdory některým zvěstem dočká i deváté generace, ovšem podle šéfa Thomase Schäfera to bude elektromobil.