Několik měsíců po představení modernizovaného Porsche Cayenne přichází nová vrcholová varianta, označená Turbo E-Hybrid. S kombinovaným výkonem 739 koní (544 kW) a točivým momentem 950 Nm je to nejvýkonnější provedení...
Na automobilový trh brzy dorazí další super SUV. V druhé polovině roku totiž německé Porsche představí kupé verzi modelu Cayenne Turbo s výkonem vyšším než 600 koňských sil a motorem V8. Soupeřem mu bude Lamborghini Urus, Audi...
Zanedlouho bude představeno Porsche Cayenne E-Hybrid. Video značky ukazuje, že testy vozu se zaměřují nejen na komfort a užitkovost, ale i na to, aby auto bylo opravdu sportovní.
Porsche Cayenne je stěžejní model značky. A i když se jeho menší sourozenec (model Macan) prodává naprosto skvěle, větší model Cayenne je prostě to pravé porsche, které odstartovalo značce zlaté časy. Nová generace je tak...
Porsche nyní instaluje turbodmychadla do většiny svých modelů, od slavné 911 Carrera přes cayman nebo modely, které vlastně ani pořádnými Porsche nejsou (macan, panamera a cayenne). Jak ale celý příběh začal? Vrátili jsme se v čase...
Ještě před dubnovou premiérou notně modernizované třetí generace Porsche Cayenne jsem usedl do interiéru prototypu. I když dosud cayenne uvnitř mnoho změn nepotřeboval, je potěšující, že se v Zuffenhausenu nenechali zcela strhnout...
Nač chodit kolem horké kaše - třetí generace Porsche Cayenne je sporťák na chůdách, nic míň. V zatáčkách je Cayenne tak dobré, až budete přemýšlet, jestli vůbec potřebujete něco jiného. Vrchol nabídky ale není nejlepší...
Porsche stejně jako v případě minulé generace začalo nabízet SUV Cayenne v hybridní verzi. Cayenne E-Hybrid kombinuje sílu třílitrového benzínového motoru V6 (250 kW/340 k) a elektromotoru (100 kW/136 k). Na elektřinu ujede údajně 44...
Na parkovišti dealerství vyrostly dva typizované Turbo nabíjecí stojany a jeden wallbox. Sekunduje jim bateriový box Porsche Turbo Charger DC Box, který postupně ukládá energii ze sítě, aby ji pak vydal s masivním výkonem 320 kW,...
Automobilka Porsche na autosalonu v Šanghaji představila inovovanou verzi svého SUV Cayenne, a to v klasické i Coupé karoserii, včetně vrcholného provedení Turbo GT.
Cyklista Neil Campbell stanovil nový evropský rekord pro jízdu na kole. S pomocí Porsche Cayenne se rozjel na rychlost převyšující 200 kilometrů v hodině.
Elektrická auta nemají turbodmychadla, pokud k bateriím a elektromotorům nemají nějakou palubní nabíječku. Přesto se nejvyšší varianta Porsche Taycan má jmenovat „Turbo”. Má to logické vysvětlení.
Stávající třetí generace Porsche Cayenne zůstane v nabídce společně se čtvrtou generací, která již bude plně elektrická. Automobilka navíc plánuje úpravy motorů včetně V8, aby odpovídaly emisním požadavkům i v příštím...
Porsche Cayenne S je nejen zlatá střední cesta, ale i nejlepší volba. Zkoušeli jsme ho na dálnici i mimo asfalt. Kombinuje pohodlí za volantem a jistotu v zatáčkách a je velmi prostorné. Zbrusu nový šestiválec krásně zní a má...
Porsche v roce 2026 uvede plně elektrický cayenne. Velké SUV v příští generaci již nenabídne spalovací motory, ovšem ta současná po modernizaci alespoň zpočátku pravděpodobně vydrží vedle nového elektromobilu. Uvádí to...
Porsche Cayenne se ani v elektrické éře nebude stěhovat, produkce zůstane v bratislavské továrně Volkswagenu, kde bude přibližně od roku 2025 vznikat se současným spalovacím modelem dohromady.
Modernizované Porsche Cayenne GTS stále nabízí přeplňovaný motor V8, jeho výkon ovšem vzrostl na 500 koní. Další důležitou novinkou je i vylepšený podvozek s komponenty z modelu Turbo GT.