Posledním vyrobeným kusem Dodge Challengeru se stal extrémně výkonný speciál SRT Demon 170 s výkonem přes 1000 koní, lakovaný v černé barvě Pitch Black.
Název Challenger byl v nabídce automobilky Dodge od počátku 70. let. Poslední model třetí generace se začal prodávat v roce 2008. Nyní Challenger končí – alespoň co se jména týká.
Dodge se vyžívá v názvosloví spojujícím s peklem. Po Dodge Challenger SRT Hellcat přichází ještě pekelnější verze s označením Demon. Pekelné jsou ale nejen názvy, ale také samotné auto.
Poslední vyrobený Mini Clubman opustil brány závodu Mini v Oxfordu v pondělí 5. února. Malý praktický kombík v nabídce postupně nahradí čistě elektrický model Aceman a populární crossover Countryman.
Podobně jako minulá generace modelu Dodge Challenger, také nový Dodge Charger prošel úpravou ve společnosti Drop Top Customs, která pevnou střechu kupé nahradila stahovací látkovou. První prototyp má ale k ideálům ještě daleko.
Poslední představený Dodge Challenger nabízí nejvíce koní v historii tohoto modelu a všechno v něm bylo podřízeno co nejlepším výkonům ve čtvrtmílovém sprintu. K mání je dokonce i brzdný padák.
Poslední vyrobený Dodge Viper a Challenger SRT Demon koupil zatím neznámý člověk ve víkendové aukci. Zaplatil za ně rovný milión dolarů, tedy více než 22 miliónů korun. Spolu s aukčním poplatkem budou tyto peníze věnovány na...
Jsou tři - Ford Mustang, Chevrolet Camaro a Dodge Challenger. Jenže pokud jste fanoušky toho posledního a zároveň máte rádi kabriolety, máte smůlu - moderní Challenger se s plátěnou střechou nevyrábí. Přesto se na internetu...
Jsou tři - Ford Mustang, Chevrolet Camaro a Dodge Challenger. Jenže pokud jste fanoušky toho posledního a zároveň máte rádi kabriolety, máte smůlu - moderní Challenger se s plátěnou střechou nevyrábí. Přesto se na internetu v...
Osmiválec 5,7 Hemi v Dodge Challenger a dalších autech koncernu FCA by po zhruba patnácti letech ve službě mohl být nahrazen podstatně menší pohonnou jednotkou. Ta by se mohla s jistými úpravami montovat i do Alf Romeo.
Automobilka Dodge postupně představí sedm speciálních verzí modelů Charger a Challenger, které příští rok ve výrobě končí. Vyslyšela také prosby fanoušků a spolu s nezávislou karosárnou oficiálně nabízí challenger bez...
Příští generace Dodge Charger a Challenger, které mají přijít přespříští rok, patrně nedostanou ani nový řadový šestiválec. Nejnovější zprávy hovoří o tom, že to budou elektromobily.
Chystaný řadový šestiválec GME-T6 by mohl nabídnout od 360 až nad 500 koní, a tak v nabídce Dodge Challenger či i dalších aut koncernu Stellantis nahradit dosavadní 5,7l V8 Hemi.
Nejextrémnější vůz značky Dodge bude mít hromadu zajímavých technologií, které mu mohou přinést mnoho zákazníků. Jednou z nich je například brzda u převodovky, takzvaná TransBrake.
Poslední vrcholová verze Dodge Challenger má být k mání v omezeném počtu, má spalovat palivo E85 a mohla by mít přes 900 koní. Odhalení se očekává už příští měsíc.
Dodge začal nově nabízet pro své modely Challenger a Charger v provedení SRT oranžový lak Go Mango, který odkazuje do sedmdesátých let minulého století.
Po modelech Dodge Charger a Challenger dostane několik rozlučkových edicí i osmiválcové SUV Dodge Durango, jehož výroba skončí v tomto roce. První speciál nese označení SRT 392 AlcHEMI.
Automobilka Dodge konečně zveřejnila umělý zvuk osmiválce, který vytvořila pro svůj čistě elektrický model Charger Daytona. Mezi fanoušky se s velkým nadšením nesetkal.