Pražský dopravní podnik (DPP) vypsal tendr na pronájem reklamních ploch na 300 autobusech typu SOR NB, informovala mluvčí podniku Aneta Řehková. Minimální nabídková cena je zhruba 3,4 milionu korun. DPP se o reklamu v MHD soudí s...
Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) úspěšně pokračuje v maximalizaci výnosů z reklamy na svém majetku. Nejnovější poptávkové řízení na necelých 22 tisíc reklamních ploch v pražském metru může největší městské firmě...
Pražský dopravní podnik přesoutěžil necelých 20 tisíc reklamních ploch v pražském metru, které dříve podle svých slov nevýhodně pronajímal firmě Rencar. Nově je bude provozovat společnost Railreklam. Městská firma za to získá...
Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) pokračuje v maximalizaci výnosů z pronájmu reklamních ploch na svém majetku a vypisuje nové otevřené poptávkové řízení.
Pražský dopravní podnik (DPP) získal v loňském roce 159 milionů korun z pronájmů reklamních ploch. O rok dříve to bylo 102 milionů. Loňský výnos je trojnásobný oproti částce, kterou podnik získával do roku 2016, kdy vypověděl...
Předseda Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže Petr Rafaj potvrdil svým pravomocným rozhodnutím z 25. listopadu 2016 pokutu ve výši 1 milion uloženou Dopravnímu podniku hl. m. Prahy za to, že nepostupoval v souladu s koncesním...
Pražský dopravní podnik (DPP) vybral nového provozovatele necelých 22 tisíc reklamních ploch v pražském metru. Bude jím firma Railreklam, která nahradí společnost Rencar ze skupiny JCDecaux, s níž vede DPP soudní spor o platnost...
Pražský dopravní podnik dnes podal trestní oznámení na společnost Rencar, která provozuje reklamu v pražské MHD. Firma se podle něj dopustila poškození cizích práv, pomluvy a křivého obvinění. DPP o tom dnes informoval v tiskové...
Obvodní soud pro Prahu 9 zamítl žalobu firmy Rencar ze skupiny JCDecaux, kterou se domáhá platnosti smlouvy na provoz reklamních ploch v pražské MHD. V tiskové zprávě o tom informoval pražský dopravní podnik (DPP), podle kterého je...
Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) vypsal na konci března dvoukolové poptávkové řízení na pronájem více než tisíc ploch pro instalaci a provozování city light vitrín v metru. V průběhu prvního kola projevilo zájem devět zájemců.
Pražský dopravník podnik si nakoupil pera Parker za 211.533 korun. 101.359 korun dal pražský dopravní podnik za hrnky a propisky. Pražský dopravní podnik dal za reklamní tašky 431 250 korun bez DPH. Má na nich logo. To jsou tři titulky...
Obvodní soud pro Prahu 9 ve středu zamítl žalobu firmy Rencar ze skupiny JCDecaux na pražský dopravní podnik (DPP). Rencar se domáhal určení platnosti smlouvy na provoz reklamních ploch pražské MHD. Verdikt je nepravomocný, společnost...
Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) by rád uvedl na pravou míru některé nepřesné komentáře společnosti RENCAR PRAHA, a. s. (RENCAR) k podstatě právní problematiky Smlouvy o pronájmu reklamních ploch.
Pražský dopravní podnik (DPP) získal v loňském roce 159 milionů korun z pronájmů reklamních ploch. O rok dříve to bylo 102 milionů. Jak uvedl vedoucí tiskového oddělení podniku Daniel Šabík, loňský výnos je trojnásobný...
Městská společnost Technologie hl. m. Prahy vypisuje transparentní veřejnou soutěž na pronájem reklamních ploch na stožárech veřejného osvětlení ve vlastnictví hlavního města Prahy. Cílem je, kromě přísnějších podmínek,...
Praha a jí vlastněná Technická správa komunikací (TSK) pronajímá více než dvě stovky reklamních ploch na mostech za nevýhodných podmínek, v důsledku kterých za dobu smlouvy přišla o téměř půl miliardy korun, uvedl Vojtěch...
Tažení za odstranění reklamních ploch v okolí silnic a dálnic již trvá bezmála rok. Jejich provozovatelé proto z velké části ploch stáhli reklamy na různé zboží a nahradili je státní vlajkou. Velké množství poutačů však...