Antimonopolní úřad definitivně zrušil soutěž na výběr poradenské firmy, která má pomáhat s přípravou stavby dálnice D4. Ministerstvo dopravy se tak s projektem vrací o rok zpátky.
Řidičům se dnes otevřelo 48 kilometrů nového úseku dálnice D4 mezi Příbramí a Pískem. Cestu mezi Prahou a Pískem má zkrátit minimálně o 20 minut. Dálnice uleví obcím, kterými se dříve projíždělo. Dostavba D4 je prvním...
Projekt dostavby dálnice D4 mezi Příbramí a Pískem je téměř hotov. Do konce roku by měli řidiči jezdit po novém 32 kilometrů dlouhém úseku a po dalších 16 kilometrech zrekonstruovaných částí navazujících na novou dálnici...
Na stavbě dálnice D4 mezi Příbramí a Pískem je umístěno deset včelích úlů. Dohromady je v nich 800 tisíc včel, které létají v okruhu zhruba čtyř kilometrů.
Výstavba a provoz části dálnice D4 mezi Příbrami a Pískem formou PPP je definitivně stvrzena. Ministr dopravy Karel Havlíček (za ANO) v pondělí podepsal smlouvu s francouzským konsorciem DIVia. Stavba by měla začít v březnu, řekl po...
Řidiči letos musejí počítat s uzavírkami kvůli pokračující stavbě dálnice D4 mezi Příbramí a Pískem. Objížďky na ně budou čekat u Milína na Příbramsku nebo u Letů na Písecku.
Na trase nové dálnice D4 mezi Příbramí a Pískem dělníci dokončují čtyřicet mostů a chystají se pokládat vrstvy vozovky. Dálnice stavěná v Česku poprvé metodou PPP, která propojuje veřejný a soukromý sektor, bude...
Po Velikonocích by měly být podepsány úvěrové smlouvy a patrně hned poté bude staveniště dálnice mezi Příbramí a Pískem předáno do správy soukromému koncesionáři.
Dvaatřicetikilometrový úsek D4 mezi Příbramí a Pískem má být první soukromou dálnicí v Česku. Ale příprava stagnuje. Ministerstvo dopravy zkouší podruhé najít poradce, který má pomoci s projektem PPP, tedy stavbou za soukromé...
Dálnice D4 mezi Příbramí a Pískem vzniká spoluprací veřejného a soukromého sektoru. Po dostavbě bude soukromé konsorcium dálnici provozovat a udržovat 25 let, za což stát zaplatí 17,8 miliardy. Podívejte se na fotky ze stavby.
Úsek má být v provozu do konce roku 2024. Jde o první projekt výstavby dálnice formou PPP v Česku, stát by měl za využívání nové dálnice zaplatit 17,8 miliardy korun v čisté současné hodnotě.
Při stavbě nového úseku dálnice D4 mezi Příbramí a Pískem, který je prvním PPP projektem spolupráce státu a soukromého sektoru v Česku, by mohl být pro podloží dálnice použit odvalový materiál po těžbě radioaktivního...
Stavbaři dnes zahájili dostavbu 32 kilometrů dálnice D4 mezi Příbramí a Pískem. Jde o první stavbu dálnice formou spolupráce veřejného a soukromého sektoru, takzvanou PPP (Public Private Partnership) v České republice. Náklady...
Nové části dálnice D4 zahájí provoz příští úterý, tedy už ani ne za celý týden. Motoristům, kteří se na cestu mezi Příbramí a Pískem vydají po delší době, mohou některá místa připadat zcela neznámá. Z hlavní trasy...
Zemní práce na rozestavěné dálnici D4 mezi Příbramí a Pískem jsou hotové, podobné je to s mosty. Zbývá položit asfalt a postavit dálniční odpočívky. První dálniční projekt, který stát nestaví sám, ale prostřednictvím...
Mezi Příbramí a Pískem chybí 32 kilometrů dálnice D4. Stavět by se tam mohlo začít v roce 2020. Po zakázce touží společnosti z Austrálie, Izraele i Francie.
Stát za dostavbu dálnice D4 mezi Příbramí a Pískem zaplatí stejně bez ohledu na růst nákladů. Protože jde o takzvaný PPP projekt, jsou veškerá rizika přenášena na soukromý sektor.
S dostavbou dálnice D4 mezi Příbramí a Pískem, vzorovým PPP projektem ve spolupráci státu a soukromého sektoru, se mělo začít už v březnu. Ale to se nestalo. Nyní ministerstvo dopravy počítá s novým termínem. „Zahájení...