Prestižní ceny Spokojený zákazník Moravskoslezského kraje byly uděleny už popatnácté. Celkem třinácti vítězům předal ohodnocení Svatomír Recman, náměstek hejtmana pro sociální záležitosti a kulturu. Realizaci projektu pod...
Vyhlašujeme výsledky jubilejního 20. ročníku ceny „Spokojený zákazník Jihočeského kraje“ a informujeme vás, že naši Národní cenu zde nově v pěti oborech (Zakázková výroba, odborný prodej a opravy výrobků; Stravování,...
Dne 25. října 2021 byly na Krajském úřadě Jihomoravského kraje slavnostně vyhlášeny výsledky 20. ročníku ceny „Spokojený zákazník Jihomoravského kraje“. Národní cenu zde nově v pěti oborech (Výroba a prodej potravin a...
Dne 2. listopadu 2022 byly na Krajském úřadě Moravskoslezského kraje slavnostně vyhlášeny výsledky 21. ročníku ceny „Spokojený zákazník Moravskoslezského kraje“.
Celkem 16 nejférovějších podnikatelů regionu ve středu 5. prosince získalo titul Spokojený zákazník Jihočeského kraje 2018. Ocenění od Sdružení českých spotřebitelů převzali z rukou hejtmanky Ivany Stráské, která je zároveň...
Dne 26. listopadu 2019 byly na Krajském úřadě Jihočeského kraje slavnostně vyhlášeny výsledky 18. ročníku ceny „Spokojený zákazník Jihočeského kraje“; Národní cena českých spotřebitelů spokojený zákazník na roky...
Cena Spokojený zákazník Jihočeského kraje 2015, kterou vyhlašuje Sdružení českých spotřebitelů, byla udělena v Českých Budějovicích 9. prosince 2015 na
Krajském úřadu Jihočeského kraje.
Nikdo není dokonalý a i kadeřníci jsou pouze lidé. Občas se tak může stát, že se jejich práce nepovede a je z toho nadělení. Právě s novým účesem nebyl spokojený zákazník v čínském Čchung-čchingu. Spor se rozhodl řešit...
Celkem 21 nejférovějších podnikatelů regionu v pondělí obdrželo z rukou hejtmana Jihočeského kraje Jiřího Zimoly titul Spokojený zákazník Jihočeského kraje 2016. Tuto cenu uděluje Sdružení českých spotřebitelů podnikatelům,...
V letošním roce byl Sdružením českých spotřebitelů, z. ú., (SČS) vyhlášen v pořadí již 21. ročník Národní ceny českých spotřebitelů „Spokojený zákazník Ústeckého kraje“. Záštitu nad cenou převzal hejtman Ústeckého...
Češi jsou ve většině případů ke svým operátorům loajální a zůstávají u něj pět a více let. Neomezená data v mobilu má zhruba pětina lidí, přičemž nejvyužívanější aplikací je WhatsApp. Služeb virtuálních...