Dopravní podnik (DPP) získal stavební povolení na prodloužení tramvajové tratě z Modřan do Libuše a letos v říjnu chce zahájit stavbu, která bude dokončená na konci roku 2022.
Dopravní podnik (DPP) získal stavební povolení na prodloužení tramvajové tratě z Modřan do Libuše a letos v říjnu chce zahájit stavbu, která bude dokončená na konci roku 2022. Náklady na 1,7 kilometru dlouhou trať jsou...
Na prodloužené tramvajové trati z Modřan na Libuš budou tramvaje jezdit ve špičce každých osm minut. Společně se zprovozněním trati bude zrušena autobusová linka 165 a změny se dotknou také dalších linek MHD. Začnou platit od...
Pražský dopravní podnik (DPP) zahájil stavbu prodloužení tramvajové trati z Holyně do Slivence. Hotová by měla být v říjnu. Asi půl kilometru dlouhý úsek naváže na trať ze zastávky Sídliště Barrandov do Holyně, tu podnik...
Cestující v pražské MHD by se měli brzy dostat tramvají až do Libuše. Dopravní podnik (DPP) v pátek zahájil stavbu prodloužení trati ze stanice Sídliště Modřany.
Pražský dopravní podnik (DPP) začne s výstavbou nové tramvajové tratě Libuš – Nové Dvory pravděpodobně příští rok, dokončena by mohla být v roce 2027. DPP nyní získal pravomocné povolení na její stavbu. Předpokládané...
Pražský dopravní podnik získal stavební povolení na prodloužení tramvajové tratě z Modřan do Libuše a letos v říjnu chce zahájit stavbu, která bude dokončená na konci roku 2022. DPP nyní bude hledat v tendru stavební firmu. V...
Práce potrvají tři roky a vyjdou na 1,24 miliardy korun. Výstavba tramvajové trati začne tříměsíční výlukou ve Vodičkově a Jindřišské ulici, kde dopravní podnik opraví koleje.
V Praze má příští rok začít několik velkých investic, jako je rekonstrukce Divadla na Vinohradech, stavba nové tramvajové trati v Malešicích, budování terminálu na smíchovském nádraží nebo rekonstrukce Libeňského mostu....
Pražský dopravní podnik (DPP) vypsal veřejnou zakázku s odhadovanou hodnotou 350 milionů korun na prodloužení tramvajové tratě z Modřan do Libuše. Podle dřívějších informací podniku by stavba měla začít v říjnu a hotova být...
V Olomouci bude příští týden zahájena dlouho plánovaná stavba dalšího úseku tramvajové trati spojující centrum města s lidnatým sídlištěm Nové Sady. Nová část trati měří 1200 metrů.
Připravovaná tramvajová trať z Modřan do Libuše se prodlouží o 1,8 km až do Nových Dvorů a s ní vzniknou dvě nové tramvajové zastávky Přírodní a Nové Dvory.
S výstavbou nové tramvajové tratě Libuš – Nové Dvory začne pravděpodobně příští rok pražský dopravní podnik (DPP). Dokončena by mohla být v roce 2027. DPP nyní získal pravomocné povolení na její stavbu. Předpokládané...
Pražský dopravní podnik (DPP) plánuje v létě začít stavět prodloužení tramvajové trati ze zastávky Divoká Šárka na Dědinu. Asi 2,3 kilometru dlouhou trať za 839,5 milionu korun postaví na základě tendru firma Subterra. Stavba...
Do roku 2040 by měla být hotová síť vysokorychlostních tratí (VRT) v Česku. V Rozstřelu to potvrdil Martin Švehlík, zástupce ředitele Stavební správy vysokorychlostních tratí Správy železnic. Jako první by měla být dokončena...
Pražský dopravní podnik (DPP) ve středu po poledni zahájil stavbu dlouho plánované tramvajové trati z Divoké Šárky na sídliště Dědina. Trať by měla být zprovozněna na přelomu října a listopadu příštího roku, její stavba...