Meziroční změny modelových řad jsou tradicí u mnoha automobilek. A letos padla volba na úpravy i u oblíbeného sportovního vozu Subaru WRX a Subaru WRX STI.
Subaru WRX STI, poslední evoluce nejostřejší Imprezy to má nahnuté, v Evropě skončí v polovině příštího roku. V Anglii se ukázala Final Edition a Top Gear napsal lakonický titulek: Subaru WRX STI je mrtvé.
Spousta příznivců Subaru by chtěla ještě lepší model WRX STi. Speciální série se objevují v Japonsku, USA a teď třeba i v Jihoafrické republice. U nás bohužel ne.
Automobilka Subaru oznámila, že v současné generaci WRX nemají fanoušci čekat na ostrou verzi STI. Naznačila také, že příští STI by mohlo být elektrifikované.
Subaru WRX STI, kultovní „rally auto pro běžné silnice”, se loučí. Stejně jako v dalších zemích, i do Česka dorazila takzvaná Final Edition. Vznikne pouhých 15 kusů, kromě „zlatých” kol a několika doplňků nepřináší nic...
Nedávno v USA představené Subaru WRX se dostalo i na domácí trh značky. Přibylo mu označení S4 a výbavová varianta STI Sport R - nic víc to bohužel není. A také v Japonsku nedostanete manuální převodovku. U rovněž...
WRX STI je pojem, který zná každý, kdo se o auta jen otřel. O tom, že Subaru na nové generaci pracuje, jsme zatím neslyšeli nic oficiálního, ale už koncept jasně ukazuje, že bude.
Moc pěkné dárky nosí Subaru pro své zákazníky. Po speciální edici WRX STi RA je tu dalších 450 kusů zvláštního modelu. Jmenuje se S208 a bohužel je to zase jen pro zákazníky z Japonska.
Subaru WRX STI Type RA NBR je speciálem o výkonu 600 koní, který díky úpravám od Prodrive shodil celých 300 kilogramů. Díky času pod sedm minut jde o nejrychlejší sedan na legendárním německém závodním okruhu Nürburgring....
Dny legendárního rally auta pro běžné silnice jsou sečteny, WRX STI od září v Evropě koupíte jen v rámci doprodeje. Výrobce mlhavě naznačuje, že nástupce by nakonec přece jenom mohl přijít, bůh ví, jakou techniku ale bude...
Japonská automobilka patrně chtěla udělat něco hodně bláznivého, něco, o čem se bude mluvit. A udělala to originálně: vzala jen mírně upravené WRX STI a nechala rallye šampióna, aby sjel ledové koryto nejstarší bobové dráhy...
Japonské Subaru zveřejnilo první fotografie chystaného ostrého Levorgu STI. Fotografie se bez větší publicity objevily pouze na japonském Facebooku Subaru, sériová výroba je ale hotová věc. Prodej bude zahájen letos v létě.
Už jen čtyři dny nás dělí od představení nových Subaru s přídomkem STI. Budou dvě. Jedno zcela nové – BRZ STI – a druhé propracovanější řada klasického WRX STI s přídomkem RA.
Subaru WRX STI Type RA je speciálem o výkonu 600 koní, který díky úpravám od Prodrive shodil celých 300 kilogramů. Po bravurní jízdě na závodním okruhu Nürburgring tentokrát Subaru vzalo STI Type RA na další zajímavou silnici -...
Motor nového WRX má mezigeneračně jen tři koně navíc, ale jde o zcela nové auto na modulární platformě. Bohužel, v Evropě k mání oficiální cestou nebude.
Nejlépe se prodávají SUV i v případě Subaru, takže Impreza je druhý nejméně prodávaný model japonské automobilky. Větší úspěch má i WRX STI, prodejům dominuje Forester. Což dnes není zvýšené kombi, nýbrž SUV. Impreza to ale...
Subaru už jednou vyrazilo na severní smyčku Nürburgringu, aby pokořilo se svým vozem WRX STI Type RA NBR Special rekord pro sedany. Počasí tehdy nepřálo. Teď podruhé to bylo lepší a jízda pod sedm minut se už povedla.
Ostré verze běžných aut jsou vítaným zpestřením nabídky automobilek i vozového parku, který člověk denně potkává na silnicích. Ford Ranger Raptor a Subaru Solterra WRX STI by jistě fungovaly skvěle v obou případech, jenže...
Subaru WRX STi z roku 2002, ve kterém před 15 lety závodník Ken Block zvládl rekordní skok o délce 51 metrů, je na prodej. Aukce skončí na začátku března.