Automobilka Porsche si pro své zákazníky údajně chystá velké překvapení. V roce 2026 má na trh dorazit nová 911 generace 992 v ostrém provedení GT2 RS, nejsilnější 911 v historii. Má být totiž hybridní.
Slavné Porsche 911 Carrera si v aktuální, omlazené verzi prožilo vpravdě revoluční změnu - poprvé, pokud vynecháme verze 911 Turbo a 911 GT2, dostala carrera přeplňovaný motor. Přirovnat to lze k tomu, kdy Porsche u svých plochých...
Porsche 911 GT3 RS je už dlouhá léta vrcholem modelové řady 911. Omlazená verze podle zpráv posílila o 20 koní na celkových 520, které doluje čtyřlitrový šestiválec, jenž nemá ani turbodmychadlo, ani kompresor.
Porsche nově začalo nabízet tovární zvýšení výkonu u ikonické řady 911. Týká se to pouze silnějšího provedení S, které má už v základu 420 koní. Nově jich můžete mít o 30 více, částka za to je ale enormní i na poměry...
Okruhově zaměřené Porsche 911 GT3 RS prošlo omlazením. Půjde o poslední generaci, kterou pohání atmosféricky plněný šestiválec. Posílením o 20 koní se nová verze dostala na celkových 520 k.
Spousta z našich čtenářů by se chtěla někdy projet klasickým Porsche 911S, nebo dokonce s novým Porsche 911 GT2 RS. A pokud by to bylo na fantastické silnici do Svatého Mořice, na ledu, sněhu… To by byla teprve paráda.
Porsche 911 je ikonickým modelem německé značky. A protože automobilka ze Stuttgartu letos slaví 70 let od svých prvních sportovních modelů, chystá si Porsche nadělit zajímavý narozeninový dárek - novou 911.
Porsche v Ženevě ukázalo slavnou 911 ve verzi R - technicky jde o 911 GT3 s manuální převodovkou, atmosféricky plněným šestiválcem a v kabátu, který od základní 911 nepoznáte. Obří zadní křídlo totiž chybí.
Jako by Porsche 911 Turbo S nebylo exkluzivní záležitostí samo o sobě, připravila automobilka ze Zuffenhausenu něco ještě extra. Extra více výkonného, exkluzivního... a drahého, samozřejmě. Přichází 911 Turbo S s přídomkem...
Porsche na detroitském autosalonu předvedlo omlazenou modelovou řadu 911 GTS. Ta přišla o svůj atmosférický motor, nyní ale nabízí větší výkon. V prodeji budou celkem tři karosářské varianty - kupé, kabrio a targa, kombinované s...
Plochý šestiválec, chlazený vzduchem. Výkon 500 koní v karoserii klasické 911 s totálně upraveným interiérem. Pokud ve vás tohle auto neprobouzí chuť k pořádnému svezení, čtete špatnou rubriku.
Jmenuje se Porsche 911 GT2 RS. Je to dvoumístný speciál, který je tím nejsilnějším, co kdy značka vyrobila a postavila pro své zákazníky. A ti to oceňují. I když auto ještě neviděli, vykoupili ho do posledního kousku.
Ještě rychlejší, než bychom doufali. Tak lze shrnout pocity automobilky Porsche, která očekávala výsledný čas lehce přes sedm minut. Nakonec slavnou Severní smyčku závodního okruhu Nürburgring zajelo Porsche 911 GT2 RS za rekordní...
Porsche vyrobí pouhých 1963 vozů 911 S/T inspirovaných závodní verzí 911 S z 60. a 70. let. Kombinuje všechny nejlepší kousky verze GT3 s některými retro detaily a šestistupňovým manuálem.
Sestavit si z lega Porsche není žádná novinka. Staré klasické Porsche 911 lze mít v několika variantách. Ale velcí kluci potřebují velké hračky. A tak vzniklo Porsche z opravdu velkých kostek.
Mezi všemi speciálními modely Porsche 911 je jeden, který je fanoušky považován za nejdůležitější, snad i proto, že byl základem dnes opěvovaným ostrým verzím RS. Je to 911 Carrera RS 2,7 z roku 1973. Tenhle kousek toho má za sebou...
Nedokážete si představit, že sportovní automobil Porsche 911 by mohl být SUV? Je spousta lidí, kteří to dokážou. Třeba i šéfové v Porsche. Takže možná jednou...
Německá automobilka Porsche, a především pak její oddělení Classic ve spolupráci s Porsche Club of America, představily společný projekt, který vznikl přepracováním starého modelu 911 z roku 1999. Jedinečný vůz nese název...
Horká novinka ve stáji Porsche, model 911 generace 992, byla vyvíjena s možností elektrifikace. Současné technologie na poli hybridních aut by ale prý zákazníkům nestačily, a tak prozatím 911 zůstane u spalovacího motoru.