Německý automotoklub ADAC testoval vozy ve skutečném provozu. Modely spalující benzin si v provozu vyžádají o 10 procent více paliva oproti oficiálně uváděným údajům.
Celoroční pneumatiky svými vlastnostmi nekonkurují letním a zimním gumám a tuzemský autoklub ÚAMK je radí nepoužívat. Ve společném testu ÚAMK, německého ADAC a rakouského ÖAMTC všechny zkoušené pneumatiky neuspěly.
Většina nejlevnějších dětských autosedaček, které testoval německý automotoklub ADAC ve spolupráci s kluby v dalších zemích, v nejnovějším testu neuspěla.
Většina nejlevnějších dětských autosedaček, které testoval německý automotoklub ADAC ve spolupráci s kluby v dalších zemích, v nejnovějším testu neuspěla.
Tyhle výsledky testů jsou hodně hrozivé. Šest z jedenácti testovaných totálně propadlo, další čtyři byly průměrné a jen jedna měla dobré hodnocení! ÚAMK společně s německým ADAC a rakouským ÖAMTC zkoušel levnější typy...
Tuzemský ÚAMK spolu se svými evropskými partnery - zejména s německým ADAC, švýcarským TCS a rakouským ÖAMTC - testoval dětské autosedačky. Do testu bylo vybráno celkem 27 modelů. Bohužel jedna třetina z testovaných výrobků...
Ty, kteří vyrážejí na dovolenou tento víkend a pojedou přes Rakousko nebo Německo, čeká peklo v podobě nekonečných kolon, varují autokluby ADAC a ÖAMTC. Hustý provoz na dopravních tepnách způsobí začátek letních prázdnin v...
Auta s naftovými motory značek Renault, Nissan, Hyundai, Citroen, Fiat, Volvo a dalších vypouštějí v přísnějších testech podstatně více emisí. Ukazují to údaje největšího evropského autoklubu ADAC. Podle jeho výzkumu...
Výrobci automobilů budou muset před zavedením nových emisních testů podle takzvaného světového jízdního režimu přijmout další technická opatření, aby dokázali splnit příslušné limity normy Euro 6. Vyplývá to z nezávislého...
Auta s naftovými motory značek Renault, Hyundai, Citroën, Fiat, Volvo a další vypouštějí v přísnějších testech podstatně více emisí. Ukazují to údaje největšího evropského autoklubu ADAC. Podle jeho výzkumu vypouštěly...
Výrobci automobilů budou muset před zavedením nových emisních testů podle takzvaného světového jízdního režimu přijmout další technická opatření, aby dokázali splnit příslušné limity normy Euro 6. Vyplývá to z nezávislého...
Pracovníci autoklubu ADAC fungují v Německu jako "žlutí andělé", což znamená, že vyjíždějí pomáhat motoristům, kterým se jejich auto porouchalo. Loni to bylo téměř ve čtyřech milionech případů. A to už je více než dostatek...
Devatenáct modelů automobilů vyráběných mezi roky 2006 a 2013 označili němečtí "žlutí andělé", pracovníci autoklubu ADAC, za nejméně spolehlivé na pětibodové škále. Přidali jsme k nim jeden vůz s nejvyšším počtem...
Německý autoklub ADAC zveřejnil přehled 125 modelů aut vyrobených v letech 2006 až 2013 a zhodnotil je podle jejich spolehlivosti. Podkladem mu k tomu bylo více než 2,4 milionu výjezdů "žlutých andělů", tedy pracovníků asistenčních...
Německý autoklub ADAC měřil ve svém posledním velkém testu spotřebu, znečištění částicemi, emise oxidů uhlíku a dusíku u 45 vybraných automobilů. Použil k tomu nejen novou laboratorní metodiku WLTC 5.3, ale testy prováděl také...