Staré automobily mají tu smůlu, že se často ztratily z dohledu původní firmy. Stejně tak i Lotus netuší, kam se poděl jeho vůbec první vůz. A tak prosí všechny, zda by ho nezkusili vypátrat.
První elektrické hyper-GT ze stáje automobilky Lotus zvládne nabití z 10 na 80 procent během pouhých 14 minut. Průměrný nabíjecí výkon se pohyboval kolem 331 kW.
Malé sportovní vozy Lotus jsou typickým sportovním nářadím. Jsou lehké, výkonné a s perfektními jízdními vlastnostmi. A nový Lotus Exige Sport 380 má všeho výše uvedeného ještě víc.
O určitém restartu automobilky Lotus se mluví už delší dobu. V podstatě od roku 2007, kdy legendární britskou značku koupilo čínské Geely. První skutečně nový model se představí v červenci a bude do zásuvky.
Britská automobilka Lotus prostřednictvím videa opět poutá na své první elektrické SUV, které hodlá uvést na konci letošního října. Vyrábět se bude v Číně.
Malá britská automobilka Lotus v loňském roce prodala jen 576 aut. Představila však elektrické SUV a letos ho už zákazníci dostávají. Činí to houfně, ukazují čísla - Lotus má za první polovinu letoška už na 17 tisíc...
Základ nabídky britské značky Lotus, tedy dva kompaktní sportovní vozy Elise a Exige, se po dlouhých letech loučí speciální edicí. Lotus ohlašuje poslední rok výroby i pro větší model Evora.
Automobilka Lotus vydala speciální edici svého supersportovního modelu Evija, která oslavuje první titul legendárního závodního jezdce Emersona Fittipaldiho. Vznikne méně než deset kusů, všechny jsou už vyprodané.
Další evropská značka připadne do čínských rukou. Lotus, který po finančních problémech v roce 1996 získala malajská firma Proton, koupí čínský gigant Geely.
Automobilky Alpine a Lotus ukončily spolupráci na jednotném nástupci modelů A110 a Elise. To ovšem neznamená, že by sporťáky do budoucna nevznikly nebo že by firmy přestaly spolupracovat na jiných modelech.
Lotus ukazuje lehkou platformu zvanou E-Sports, která bude od roku 2026 základem plně elektrických náhrad za sportovní kompaktní modely Elise, Exige a Evora.
Britský výrobce sportovních automobilů Lotus, který dnes staví auta v Norfolku, se bude stěhovat do Číny. Pravděpodobně se tam přestěhuje většina, ne-li kompletně celá firma.
Britská automobilka Lotus, která letos oslavila sedmdesát let, si chce nadělit opožděný dárek - elektrický hypersport, který má vyzvat patnáctisetkoňové Bugatti Chiron. Píše to web Autocar.
Emeya - tak se bude jmenovat třetí elektromobil značky Lotus, který byl dosud znám jen pod kódovým označením Type 133. Má být sedanem a světu se představí 7. září.
Sportovní vozy Lotus Elise se proslavily důrazem na nízkou hmotnost, při současné technologii baterií je však pro značku velmi komplikované navázat na jejich původní charakter.
Lotus pod čínským vlastnictvím pokračuje v přerodu z výrobce lehkých sporťáků na firmu produkující luxusní elektromobily sedanem Emeya, který sdílí platformu s SUV Eletre. Ohromí výkonem i zrychlením.